• Fredrikstad. Glomma. Vesterelva. Blomstertorvet (hvor bildet er tatt fra). M(S Akerø (tv langs kaien), passasjerbåt. - Kråkerøy (tvers over elva) -
Bjølstad. Bertelsens mek, Verksted (Central mek. verksted (tidligere) (Bertelsenslippen) (I bygningen har det fra 2000-tallet vært drevet restaurant, "Slippen"), - Fredrikstad mek, Verksted (FMV) (kontorbygning, bygd 1948 (midt på bildet) - Roeke (i elva, på bildet) (Fleischer, fergemann), Trosvikstranda (h bildekant).

Postkort
Normann Kunstforlag
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Glomma. Vesterelva. Blomstertorvet (hvor bildet er tatt fra). M(S Akerø (tv langs kaien), passasjerbåt. - Kråkerøy (tvers over elva) - Bjølstad. Bertelsens mek, Verks...