• Fredrikstad. Fra havna. Glomma. - Nabbetorp - Nabbetorp hovedgård (delvis skjult bak Østsiden trelast) - Østsiden trelast (nederst i høyre hjørne) - Nabbetorp mek. verksted (foran baugen på største forøyde båt) - Sindingberget (bebyggelse bak Nabbetorp mek. Verksted), Unger Fabrikker (i venstre bildekant) - Lundheim (boligområdet i bakgrunnen til høyre) - Personfergen mellom Nabbetorp og Lahelle/Bilett (midt i elva).

Postkort.
Bildet tatt fra Fredrikstadbroa.
Enerett: Liones Eft.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fra havna. Glomma. - Nabbetorp - Nabbetorp hovedgård (delvis skjult bak Østsiden trelast) - Østsiden trelast (nederst i høyre hjørne) - Nabbetorp mek. verksted (foran ...