• Fredrikstad. Fra havnen. Glomma. Gamlebyen i forkant av bildet - Nordre Bjørn i h. bildekant - Fredrikstad Teglverk (høyre side) - Guldbergsiden (bak skuta, nordre side. Lahelle/Billetberget (v. side av elva, bak stolpen). - Prestelandet (v. side, nærmest) - Fredrikstad Teglverk (nærmeste fabrikkpipe) - Seilskuter - Jernbanebrygga (åpne plassen til høyre for seilskuter) - Kiæråsen (i bakgrunnen, bak seilskutene).

Øverst på bildets forside er skrevet Frederikstad 20-12-1908.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fra havnen. Glomma. Gamlebyen i forkant av bildet - Nordre Bjørn i h. bildekant - Fredrikstad Teglverk (høyre side) - Guldbergsiden (bak skuta, nordre side. Lahelle/Bi...