• Folk som budde i Kverneland sentrum i 1901. Midt på biletet: O.G. Kverneland (1854 - 1941) med hatt, til venstre framfor han sit kona Anna Malena Ådnesdtr. f. Åsland (1863 - 1946) med Ola (Ole Gabriel (1901 -1964) på fanget.
1. rekkje f. v. : Malena Øyri, Rakel Kverneland (faster til Gunvor Bolme), Andreas Eide, Br. Kverneland i Stavgr., Ådne Kverneland, Olaus Kverneland, Reinert Kverneland og Martin Kverneland, Dorthea? Braut, Elen Eide, Karen Tjemsland, Inga Bolme f. Kverneland.
2. rekkje f. v. : Gutt heilt til venstre, Marta Underhaug med Sigrid Underhaug og Karen Underhaug, Anna Malena Kverneland med Ola (Ole Gabriel) Kverneland, Martha Kverneland (bestemor til Gunvor Bolme), Maria Eide, Dina Eide g. Vagle.
3. Rekkje f. v. nr. 2 er bestefar til Gunvor Bolme, Reinert Retsius Kverneland.
4. rekkje f. h. nr. 3 er Alfred Bolme.
3. rekkje
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Folk som budde i Kverneland sentrum i 1901. Midt på biletet: O.G. Kverneland (1854 - 1941) med hatt, til venstre framfor han sit kona Anna Malena Ådnesdtr. f. Åsland (1863 - 1946) ...