• Fredrikstad. Bildet tatt fra Verkstedveien på Kråkerøy. Bjølstad fergested (robåt på vei over). - På bysiden: Trelastlager/vedlager, "Sannesund", slepebåt, Fredrikstad brannstasjon tv, bak ungdom som sitter på gjerdet, - Dampskipsbrygga, helt tv, Bankbrygga deretter. Kirkebrygga, i h bildekant.

Postkort:
Chr. Lionæs' Forlag, Fredrikstad.
På forsiden av kortet er håndskrevet: "Tak for kortet. Regnveir i paasken. Hilsen Johannes (eller Johannesen)"
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Bildet tatt fra Verkstedveien på Kråkerøy. Bjølstad fergested (robåt på vei over). - På bysiden: Trelastlager/vedlager, "Sannesund", slepebåt, Fredrikstad brannstasjon...