• Åpning av Kvinnemuseets sommerutstilling 2019, "Duket for forundring. På sporet av den myke historien", laget av kulturstylist Makeløs Kristin E. Halkjelsvik. Under utstillingsåpningen viste  dansere fra JUMP! dansestudio forskjellige kreasjoner for publikum inne på museet.
I utstillingen delte Halkjelsvik sin begeistring for gjenbruk, gammelt håndarbeid og strikkedesign. Hun viste egne Makeløs-kreasjoner og stylede antrekk fra norske designere. Kvinnemuseet. Kristin E. Halkjelsvik. Catwalk.
    Photo: Løken, Bård / Anno – Museene i Hedmark

Åpning av Kvinnemuseets sommerutstilling 2019, "Duket for forundring. På sporet av den myke historien", laget av kulturstylist Makeløs Kristin E. Halkjelsvik. Under utstillingsåpni...