• To tilnærmet like bilder tatt fra fra Odberg på Kraby, Østre Toten, april 1960. Øverst i bildene er gården Slagsvold. I forgrunnen en mann og en smågutt som går i åkerkanten. Dette kan muligens være Arnulf Huset og sønnen Geir.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

To tilnærmet like bilder tatt fra fra Odberg på Kraby, Østre Toten, april 1960. Øverst i bildene er gården Slagsvold. I forgrunnen en mann og en smågutt som går i åkerkanten. Dette...