• Tuva Nereng spiser pasta. Fra jakt- og fisketorget under De nordiske jakt- og fiskedager 2019. Turmat-kurs ved Charlotte Mohn Gaustad  i regi av Norges Jeger- og fiskerforbund.
Pastarett. smaksprøver til publikum. De nordiske jakt- og fiskedagene 2019. Jakt- og fiskedagene. Jakt og fiskedagene. Jakt og fiskedager. Arrangement. Arrangementer. Læring. Mat. Turmat. Kosthold. Barn. Besøkende.

Mail: mtsundvold@gmail.com
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Tuva Nereng spiser pasta. Fra jakt- og fisketorget under De nordiske jakt- og fiskedager 2019. Turmat-kurs ved Charlotte Mohn Gaustad i regi av Norges Jeger- og fiskerforbund. Pas...