• Elvegården i Bjerkvik. Henning Eidissen sitt hus i rute 21.
I rute 22 og 23 er det opprinnelig eiendom til Johan Eidissen, faren til Henning og i rute 22 og 23 er det opprinnelig eiendom til Johan Eidissen, faren til Henning
kåre jægervand  		[12 May 2006 kl 12:31]
Elvegården,Bjerkvik;Svenskhuset i nr.17 tilhørte Markus Øverland,eies idag av datteren Solfrid og Bjarne Moen.Huset i nr.19 ble bygd av Åse og Fritjof Frantzen,det var et murhus ,murt av en stein på tegl størrelse ,men av sement og korallsand.Vet ikke hvor den ble kjøpt fra.(bygd sltten av 50"årene,revet nå)Svenskhuset i nr.27 tilhørte Ane Eidissen,i nr.28 Ane's bror Hans og Øllegård Eidissen.
    Photo: Museum Nord
  • Elvegården i Bjerkvik. Henning Eidissen sitt hus i rute 21.
kåre jægervand  		[12 May 2006 kl 12:31]
    Photo: Museum Nord

Elvegården i Bjerkvik. Henning Eidissen sitt hus i rute 21. I rute 22 og 23 er det opprinnelig eiendom til Johan Eidissen, faren til Henning og i rute 22 og 23 er det opprinnelig...