• Det gamle vannbassenget (trykkutjevningsbasseng) på Oscarsborg i Narvik. I dag går Tøttaveien nedenfor huset i rute 28 (som forøvrig eies av Narvik og Omegn Jeger og fiskerforening. Like til høyre for rute 8 finner vi i dag Norlandia Sportell. Rute 8 kan være nedre fjellheisstasjon?  Tidligere ungdomsherberge i Fjellveien.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Det gamle vannbassenget (trykkutjevningsbasseng) på Oscarsborg i Narvik. I dag går Tøttaveien nedenfor huset i rute 28 (som forøvrig eies av Narvik og Omegn Jeger og fiskerforening...