• Fagerlund For rutenett se bilde 2.
 28 - huset bygd av Astrid og Kåre Svendsen, eiere nå Else Berit? og Steinar Svendsen. 23 - Skjomnes Nordre, gnr 54-1 Magnus Jensen. huset bygd av Dagmar og Arthur Jensen, deretter til Bjørnulf jensen så til Anita og Frode Andreassen. Anita har nå gården. Side 48 i Bygda vår. 16 Nymoen - Othelius Ingebrigtsen- Paul Berg - Kåre hol, nå Marit (Hol) og Gunnar Gamst.
    Photo: Museum Nord
  • Fagerlund For rutenett se bilde 2.
    Photo: Museum Nord

Fagerlund For rutenett se bilde 2. 28 - huset bygd av Astrid og Kåre Svendsen, eiere nå Else Berit? og Steinar Svendsen. 23 - Skjomnes Nordre, gnr 54-1 Magnus Jensen. huset bygd a...