• For nr Se bilde 2. Fagernes. 1 - 8. Moslings vei. 9-17 Fagernesveien .
6-8 Holmlund-gårdene., 9. Gidsken Jakobsen. 10. August Røegh kolonial før Samvirkelaget kjøpte forretningen tidlig på 50-tallet. 20. Fagernes Steinindustri. (Bolli gravmonumenter), 21 Fagernes Trevarefabrikk, 23. Namek, 36. Shell, 37. Narvik kommunale handel. (Kontor & lagerbygning)  38. Narvik kommunale handel (Kull-lager),  39. Trælastkompaniet (Gidsken Jakobsen) . Øverst i rute 19 bodde Petra Johansen til hun døde 97 år gammel. Trygve Nossung var ett av hennes barn.
    Photo: Museum Nord
  • For nr Se bilde 2. Fagernes. 1 - 8. Moslings vei. 9-17 Fagernesveien .
    Photo: Museum Nord

For nr Se bilde 2. Fagernes. 1 - 8. Moslings vei. 9-17 Fagernesveien . 6-8 Holmlund-gårdene., 9. Gidsken Jakobsen. 10. August Røegh kolonial før Samvirkelaget kjøpte forretningen ...