• Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. I bakre rekke frå venstre er Grete E. Lorentzen, Inger Anne Ringereide, Bjarni Th. Bjarnason, Dorte Finstad, Berit Opøien og Kari H. Lenvik. I midtre rekke frå venstre er Tom Kristiansen, Anne-Siri Høiland, lektor Kjell Braut, rektor Sverre Godøy, Trine Bjøre og Bård Schefte.
I fremre rekke frå venstre er Anne Kristin Medhus, Audny Strøm, Siri Schulerud, Aud Marte Narvestad, Hanne Johansen.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. I bakre rekke frå venstre er Grete E. Lorentzen, Inger Anne Ringerei...