• Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. Elevane, rektor og ein hund er kledd i kvite t-shortar med logoen "MILK". I bakre rekke frå venstre er Edel-Anita Våset Westhagen, Gunhild Spekhus Hjelstuen, Karianne Holm, Kirsten Undheim, Jorund Brynhildsvoll og Bodil Aslaksen. I midtre rekke frå venstre er Magne Aase, Laila Aale-Hansen, rektor Johan Farestveit, Greta Bjørnøy, Elsa Cecilia Børretzen og Gry Margitt Haugset. I fremre rekke frå venstre er Gunnhild Flaten, Torunn Anna Omholt, hunden Mira, Inger Margrete Olafsen og lektor Wenche Johanne Knutsen.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. Elevane, rektor og ein hund er kledd i kvite t-shortar med logoen "M...