• Gruppebilete satt saman av portrett av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. I øvre rekke frå venstre er lektor Tormod Steinsland, rektor Per Sakshaug, Gunn-Solvor Røysland og Marianne Dahl. I midtre rekke frå venstre er Nils Lindaas, Britt H. Sire, Marit Tyse, Marianne Sanderud, Olav Espedokken og Erik Lie. I nedre rekke frå venstre er Ola K. Eide, Gunnar Aa. Nævdal, Jens P. Holmeid, Ola Hoff, Oddvin Sørheim og Lars Svela.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilete satt saman av portrett av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøyskole ved Jæren Meieriskole. I øvre rekke frå venstre er lektor Tormod Ste...