• Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Martin Skipevåg, Jens Killengren, O. Nordsletten, Oddvar Fodstad, Håkon Håland, Haakon Jevne og Tomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Terje Garpestad, Magnhild Søyland, Jorunn Berntsen, Sigrid Hove, Åshild Vrålstad og Per Sakshaug. I tredje rekke frå venstre er Astrid Birkeland, Tora Steinsland, Åslaug Ødegård, Elna Fone og Gudrun Bleikelia. I nedre rekke frå venstre er Marte Skurdal og Rannveig Mo.
    Photo: Jærmuseet

Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Martin Skipevåg, Jens Killengren, O. Nordslette...