• To gatebilder fra Lena sommeren 1958. Bildene er tatt gjennom vinduet fra Lena Foto & Radio i "Raubua" i retning Grand og jernbaneovergangen. Noen uidentifiserte personer går i gata. I høyre bildekant skimtes bakparten på en bil som iflg informant er en Adler Trumph Junior årsmodell 1934-40.  I forkant står en sykkel.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

To gatebilder fra Lena sommeren 1958. Bildene er tatt gjennom vinduet fra Lena Foto & Radio i "Raubua" i retning Grand og jernbaneovergangen. Noen uidentifiserte personer går i gat...

1 comment

• Til høyre bakenden på en Adler Trumpf Junior 1934-40. Mer av den vises på bilde nr. 2.