• To bilder fra en barnedåp april 1958. Dåpsbarnet er Hanne Oppegård fra Kraby, yngste datter av Agnes og Tore Oppegård. Bak til venstre står Tore Oppegård til venstre, til høyre Tores bror Ottar Oppegård. Foran til venstre er Ingeborg Jansen, søster av dåpsbarnets mor, og til høyre Anna Oppegård, gift med Ottar.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

To bilder fra en barnedåp april 1958. Dåpsbarnet er Hanne Oppegård fra Kraby, yngste datter av Agnes og Tore Oppegård. Bak til venstre står Tore Oppegård til venstre, til høyre Tor...