• Leirfjord, Ulvangen. Gruppebilde av et notlag fra Ulvangen.
B.f.v.: Magnus Benjaminsen, Ulvang, Noranus Andersen, Ulvang, Johan N. Angersnes, Einar Hartvigsen, Vidar Olsen og Sverre Zahl Reines.
Karene har på seg ulike typer dresser og alle har hodeplagg på. Sixpence og karsjettlue. De står og sitter på stoler foran bakteppet som Kornelius (fotograf) ofte brukte. Bildet er tatt ute.
    Photo: Myrvang, Kornelius Nilsen / Helgeland Museum

Leirfjord, Ulvangen. Gruppebilde av et notlag fra Ulvangen. F.f.v.: Jan Mortensen, Hans Larsen, Reines, Anders Jørgen Nicolaisen, Ulvang og Ingbart Salamonsen. B.f.v.: Magnus Benja...