• Tre gatebilder fra Lena tidlig sommer 1957. Det foregår tydeligvis asfaltarbeide ved Grand. Bildene er tatt gjennom vinduet i Lena Foto & Radio. Lastebilen med lasteplanet tippet opp er iflg. informant en Mercedes Benz, mens perssonbilen som skimtes i venstre bildekant på bilde nr. en trolig er en Ford Vedette årsmodell 1952-54.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Tre gatebilder fra Lena tidlig sommer 1957. Det foregår tydeligvis asfaltarbeide ved Grand. Bildene er tatt gjennom vinduet i Lena Foto & Radio. Lastebilen med lasteplanet tippet o...

1 comment

• Ford Vedette 1952-54 (første bilde) og Mercedes-Benz lastebil.