• Reprofoto av to barn. Det er "Ludvigsen" som har bestillt oppfotoet fra fotograf Williams, mens det er fotograf Johan K. Engvig som står for originalfotografiet, som kan trolig dateres mellom 1870-1890. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.

Tilleggsinformasjon: Bildet er fra 1893 og viser Bernhard Olai Norvik (f. juni 1892) med sin tante Magda Ludvigsen (f. mai 1886). De bodde begge i Clausenengen gate 46 i 1920. Da dette bildet ble tatt bodde de trolig på Nordlandet. Kilde: Torill Rødahl.
    Photo: Nordmørsmusea

Reprofoto av to barn. Det er "Ludvigsen" som har bestillt oppfotoet fra fotograf Williams, mens det er fotograf Johan K. Engvig som står for originalfotografiet, som kan trolig dat...

1 comment

• Bildet er fra 1893 og viser Bernhard Olai Norvik (f. juni 1892) med sin tante Magda Ludvigsen (f. mai 1886). De bodde begge i Clausenengen gate 46 i 1920. Da dette bildet ble tatt bodde de trolig på Nordlandet.