• Skogbakken" Gnr 19, Bnr 11, Elvegård i Bjerkvik. Opprinnelig 7 mål fradelt i 1929 til Elmar Eidissen. Veien som skimtes øverst i venstre hjørne er den tidligere veien til Elvegårdsmoen. Hovedgården ble skutt i brann under 2. verdenskrig, men gjenreist i 1946. Bygget til høyre var tidligere fjøs, men ble etter krigen ombygd til bolig, og senere solgt som hytte til Arnold og Svanhild Høyforsslett. Hovedgården ble overtatt av undertegnede i 1982, restaurert på 90-tallet, og solgt til Helge og Sylvia Thune i 2004.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Skogbakken" Gnr 19, Bnr 11, Elvegård i Bjerkvik. Opprinnelig 7 mål fradelt i 1929 til Elmar Eidissen. Veien som skimtes øverst i venstre hjørne er den tidligere veien til Elvegårds...