• Mosjøen Ungdomslag. Oppsetning av  "Den forvandlede brudgom" av Ludvig Holberg. Ingrid Halvorsen til venstre med gåsefjær-vifte, som fru Terentia. Kirsten Giftekniv i sort (midten) spilles av Evy Jacobsen.
    Photo: Helgeland Museum

Mosjøen Ungdomslag. Oppsetning av "Den forvandlede brudgom" av Ludvig Holberg. Ingrid Halvorsen til venstre med gåsefjær-vifte, som fru Terentia. Kirsten Giftekniv i sort (midten)...

1 comment

• På dette bildet: Oppsetning av "Den forvandlede brudgom" av Ludvig Holberg. Min mor Ingrid Halvorsen med gåsefjær-vifte som fru Terentia. Kirsten Giftekniv spilles av Evy Jacobsen