• Åse Isaksen og Alf Nilsen (født 15.12.1933) på Nissen-kaia i Kjøllefjord, fotografert i 1940. Åse har bandasje på venstre arm med stor sikkerhetsnål. På andre siden av bukta sees flere fiskebruk og fiskemottak, hotell og boliger i Kjøllefjord. På fjorden ligger fiskebåter oppankret. En nordlandsbåt nærmest kamera. Åse har en strikket jakke og genser på seg og rutete skjørt eller bukser. Alf ser ut til å ha på seg snekkerbukser og skjorte. Sannsynligvis er dette på Nissenkaia.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Åse Isaksen og Alf Nilsen (født 15.12.1933) på Nissen-kaia i Kjøllefjord, fotografert i 1940. Åse har bandasje på venstre arm med stor sikkerhetsnål. På andre siden av bukta sees f...

• Alf Nilsen f. 15/12-1933