• Kjøllefjord 1940. Oversiktsbilde over sentrum av Kjøllefjord med den gamle kirken og skolebygningen med barn som leker utenfor til venstre i bildet. Toralf Wallenius ga Bjørn Roald Lillevik en fullstendig oversikt over hvem som bodde i hvilke hus i 1940. Lillevik arvet bildet til Meyer av sin tante Bjørg Nilsen som igjen hadde arvet bildet av Birger Ødegaard som jobbet i Veivesenet.  Denne oversikten har vi en kopi av med hvem som bodde i hvilket hus.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Kjøllefjord 1940. Oversiktsbilde over sentrum av Kjøllefjord med den gamle kirken og skolebygningen med barn som leker utenfor til venstre i bildet. Toralf Wallenius ga Bjørn Roald...