• Ekspedisjonsbygg og bensinpumper på Esso, Lena, tidlig vår 1955. Bilene ved pumpene er iflg. informant en Opel Olympia varebil, årsmodell 1950-53, og en Pontiac (kjennetegn bred kromlist over bagasjelokket).
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Ekspedisjonsbygg og bensinpumper på Esso, Lena, tidlig vår 1955. Bilene ved pumpene er iflg. informant en Opel Olympia varebil, årsmodell 1950-53, og en Pontiac (kjennetegn bred kr...

1 comment

• Opel Olympia varebil 1950-53 og Pontiac 1948. Den siste med karakteristisk brede kromlist over bagasjelokket - den tilsvaret langs panseret er skjult av lysforholdene og/eller vinkelen.