• "Oslotur august september 1960".Turisthotellet t.v., og enda lenger t.v. er stasjonsbygninga. Almannberget bak, men dette huset har eg vanskeleg for å seia noko om. Det står der dagens torg utanfor Samvirkelaget er. Huset liknar på ei slåttabu. Men dette er ei rar plassering, heilt sikkert mellombels! Hugsar ikkje om det var noko slag utstilling eller liknande den gongen der. Var på Follo.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

"Oslotur august september 1960".Turisthotellet t.v., og enda lenger t.v. er stasjonsbygninga. Almannberget bak, men dette huset har eg vanskeleg for å seia noko om. Det står der da...