• Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum

Brønnøysund eller omegn. Dette er Egil Schønning Olsen og kona Solveig Marie (født Busch) utenfor huset i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Jenta til høyre er datteren Lisbeth født 19...

1 comment

• Dette er Egil Schønning Olsen og kona Solveig Marie (født Busch) utenfor huset i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Jenta til høyre er datteren Lisbeth født 19.07.1953. Jenta til venstre er trolig Lisbeths venninne Bjørg (kalt "Bjørgen"). Bildet er mest sansynlig tatt av sønnen Erling Sven som var journalist i Helgeland Arbeiderblad.