• Brønnøysund eller omegn.
    Photo: Helgeland Arbeiderblad / Helgeland Museum

Brønnøysund eller omegn. Personene på bildet er Egil Schønning Olsen og kona Solveig Marie (født Busch). Bildet er tatt utenfor huset deres i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Jenta t...

1 comment

• Personene på bildet er Egil Schønning Olsen og kona Solveig Marie (født Busch). Bildet er tatt utenfor huset deres i Nedre Flatåsvei i Brønnøysund. Jenta til høyre på bildet er datteren Lisbeth, født 19.07.1953. Jenta til venstre er trolig "Bjørgen", Lisbeths venninne. Det er nok sønnen Erling Sven som har tatt bildet. han jobbet som journalist i Helgelans Arbeiderblad.