• Gruppebilde. Voksen mørkhåret mann med bart i mørk stripet dress, hvit skjorte og  stripet slips og voksen mørkhåret kvinne med mørk kjole med brodert front, knapper og lyst parti i kragen og videre nedover kjolen, brosje i halsen. Bestilt av B. G. Helle. Hindervåg.
    Photo: Petersen, Margit / Haugalandmuseet
    Photo: Petersen, Margit / Haugalandmuseet

Gruppebilde. Voksen mørkhåret mann med bart i mørk stripet dress, hvit skjorte og stripet slips og voksen mørkhåret kvinne med mørk kjole med brodert front, knapper og lyst parti ...