History
-
1. rekke fra v.: Alf Åsheim, Leif Øveråsen, Otto Nilsen, Ole Ødegård, Paul Hvattum, Anders Haga, Ingvald Kraggerud, Borger Haglund, Ingebret Høiby, Peder Hagen.
2. rekke fra v.: Karl Stenersen, ?, ?, Jørgen Solheim, Kristian Sløtte, Henry Borgersen, Alf Hansen, Reidar Ytterborg (?), Hans Kraggerud, Finn Olav Kinge (?), Ole Hagen (Ås), Gunnar Hjørnli, Magne Opheim.
3. rekke fra v.: Ole Bang, ?, Torbjørn Linnerud, ?, Birgitte Hvattum, Anne Lise Kinge, ?, Inger Liæker, Ingeborg Hagen Pynten (?), Ester Haga, Marry Albom, Reidun Opheim, ?, ?.
4. rekke fra v.: Lærer Hans G. Kvernvold, Hilda Lian, Margit Olsen, Astrid Jansen, Marry Kristiansen, Hilde Hallert Sløtte, ?, Kari Flatla, Marie Sløtte, Ruth Hansen, Anna Hansen, Jorun Liæker, Ingrid Nerby, ?, ?.
5. rekke fra v.: Lærer Marta Ruden, Ingrid Ruden, Ingrid Hagen Haglund, Solveig Grønvold, Ellen Opheim, Lise Kraggerud, Laila Ingebretsen, Aslaug Hvattum, Arnt Åsheim, Magnhild Finnløs, Alf Stormarken, Svanhild Bang, Ludvig Skoglund, Magnhild Nerby, Svanhild Myrstuen, Hedvig Hansen, Mari Kraggerud, ?, lærer G.A. Knutsen.
Fotografering: 1932 - 1933
- Fotografukjent
- DigitaltMuseumSearch in «ukjent»
Aksesjon
HF aks 16/1994- Giver/siste eierRuden Kjørven, Ingridsikker
- Alternative namesIngrid Ruden Kjørven
- GenderKvinne
- NationalityNorsk
- DigitaltMuseumSearch in «Ruden Kjørven, Ingrid»
Classification
References
-
- LitteraturreferanseTime, Karin (red.), "Lundby skole - 100 år på samme sted-", 1990 Fotografiet med navneliste s.58.
License information
- License Contact owner for more information
Metadata
- IdentifierHF1994/35:1
- Part of collectionHF - Kulturhistorisk samling
- Owner of collectionRandsfjordmuseet/ Hadeland Folkemuseum
- InstitutionHadeland Folkemuseum
- Date publishedNovember 24, 2018
- Date updatedSeptember 15, 2023
- DIMU-CODE021017976948
- UUID268c5fab-a5de-475d-b81b-1f26a61a53cc
- Tags
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».