• Torvet i Mosjøen 11.mars 1971. Biler er parkert både på torvet og i Strandgata. Jernbanestasjonen. Aluminiumsverket.

1 comment

• Bilene på bildet fra torvet har XV i reg nummeret. Overgangen fra W til XV skjedde den 01.04.71, og før dette hadde alle bilene W (eller ihvertfall kun èn bokstav i reg nummeret). Austin bilen har XV134xx som reg nummer (klarer ikke å lese de to siste tallene), og ut fra nummeret er denne førstegangsreg en gang like over nyttår i 1973. Bildet må følgelig være fra 1973 eller senere.