• Leirfjord, Leira, Leireng. Befaring på gården Leireng i forbindelse med veitraseen til Toventunnellen. Eier Tor Egil Pedersen peker og forklarer. F.v.: ukjent (vegvesen), ukjent (vegvesen), ukjent (vegvesen), Terje Evertsen (Leirfjord kommune, teknisk sjef), Arnfinn Andersen (Leirfjord kommune, teknisk), Ivan Haugland (ordfører, ryggen), ukjent (vegvesen) Anne Lise Sæther (prosjektleder for veien), Torleif Pedersen (kårkall, tidligere eier).
    Photo: Vrålstad, Jorunn / Helgeland Museum (Opphavsrett)

Leirfjord, Leira, Leireng. Befaring på gården Leireng i forbindelse med veitraseen til Toventunnellen. Eier Tor Egil Pedersen peker og forklarer. F.v.: ukjent (vegvesen), ukjent (v...