• Leirfjord, Simsø. De tre persone i midten er fra venstre brødrene Konrad Larsen (f. 1885) og Petter Larsen (f. 1879) fra Simsø og deres søskenbarn Petter Olsen (f. 1886), også fra Simsø. De to som sitter ytterst er ukjent.
    Photo: Helgesen, Nicolai Marselius / Helgeland Museum (Opphavsrett)

Leirfjord, Simsø. De tre persone i midten er fra venstre brødrene Konrad Larsen (f. 1885) og Petter Larsen (f. 1879) fra Simsø og deres søskenbarn Petter Olsen (f. 1886), også fra ...

1 comment

• De tre personene i midten på bildet er fra venstre brødrene Konrad Larsen (født 1885) og Petter Larsen (født 1879) fra Simsø og søskenbarnet deres Petter Olsen (født 1886) fra Simsø. Bildet er trolig tatt ca. 1910.