• Bryllup på Fjellbu, Skei i Surnadal 2. juni 1943 mellom Ingeborg Sæter f 1919 og Sigurd W Williamsen f 1912. Det var krig og kirkestreik, så formell vielse var hos sorenskriveren i Kristiansund noen dager seinere. Fra venstre brudgommens søsken Kirsten Riborg Husby, Astrid Katharina Blakstad og Kristian Messel Williamsen. Fra venstre sittende: brudens morforeldre Anders og Mali Heggset. fra Sigurd: hans mor Olianna Margrete Lyngstad Williamsen (1883-1952), brudens foreldre Mali og Ola O. Sæter. Rett bak bruden i hvit skjorte hennes bror Ola O. Sæter jr., 3 plasser til høyre, også i hvit skjorte brudens eldste bror Anders O. Sæter med kona Margrethe. Eier av familiealbumet er Odd W. Williamsen. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Bryllup på Fjellbu, Skei i Surnadal 2. juni 1943 mellom Ingeborg Sæter f 1919 og Sigurd W Williamsen f 1912. Det var krig og kirkestreik, så formell vielse var hos sorenskriveren i...