• Fem bilder fra byggearbeider ved Esso på Lena april 1954. Ingen av personene på bildene er identifisert. På det første bildet ser en iflg. informant fronten på en Opel Olympia årsmodell 1950-52.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fem bilder fra byggearbeider ved Esso på Lena april 1954. Ingen av personene på bildene er identifisert. På det første bildet ser en iflg. informant fronten på en Opel Olympia årsm...

• På det femte bildet fronten på en 1950-52 Opel Olympia varebil til høyre.