• Håndballkamp på Kraby Idrettsplass september 1953. Kampen var kvartfinale i damenes Norgesmesterskap mot Nornen fra Bergen, en kamp Kraby vant og dermed kvlifiserte seg for semifinale. Krabys spillere, i de mørkeste buksene, er identifisert, men for navn henvises til lagbilde TMF-06483.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Håndballkamp på Kraby Idrettsplass september 1953. Kampen var kvartfinale i damenes Norgesmesterskap mot Nornen fra Bergen, en kamp Kraby vant og dermed kvlifiserte seg for semifin...