Vibeke Løkkeberg sammen med Dag Åkeson Moe i forbindelse med Front-teatrets oppsetning av "E6 veien til Europa".

1 comment

• Personene på bildet er begge kjente skuespillere. Det er Dag Aakeson Moe og Vibeke Løkkeberg. Front-Teateret og visegruppa PS fremførte "E6 - Veien til Europa" i Universitetets Aula 17. mai 1971.

Det var øsende regn, og sammen med tre kamerater - fremdeles 15 år - hadde det - sikkert av mangel på kunder - fått kjøpt øl på Nille. Da det var skuespiller Moe ute med megafon og kalte inn til gratis forestilling, og vi var ikke sene med å ta plass. Temaet var motstand mot norsk medlemskap i den europeiske union, EEC.