• Prospektfotografi av fleire gardar på Emblem.
    Photo: Sunnmøre Museum
  • Prospektfotografi av fleire gardar på Emblem.
    Photo: Sunnmøre Museum

Prospektfotografi av fleire gardar på Emblem.

2 comments

• Eit spennende bilete av Emblemsbygda truleg tatt frå Tryggesethaugen like ved småbruket Vestly, der Torbjørn Akslen på Aalesunds museum vaks opp. Det nærmaste tunet er Elvemyr 4 (Myrane) som vart reve for nokre år sidan. Det vert fortalt at røykstova på denne plassen var gammalt allereie i 1850-åra. Den vart visst kjøpt inne i fjordane ein stad. Mot midten av biletet kan ein sjå nesten alle dei opphaveleg 6 gardsbruka på Matrikkelgarden Emblem og den gamle klyngetunstaden. Bak og ovanfor desse bruka er Røssevollen, og så Ivar Aasen hytta øvst på eit høgdedrag mot fjellet heilt i bakgrunnen. Det meste av markane i framgrunnen er no bebygd.
  • Røykstova som er nemnd i kommentaren ovanfor er synleg på eit anna bilete i museets arkiv med ref. nr. SM.F.002082