• Dette er Anna Dorothea Heyerdahl f. 1874 Kristiansund. Hun var datteren til Niels Roth Heyerdahl og kone Anna Dorthea. Anna Dorothea ble gift i 1895 med Johan Andreas Hveding f. 1863 Kr.sund.

Dette brudebildet er altså fra 1895, noe man også ser på de store "skinkeermene" på brudekjolen - som var mote i 1890-årene.
(ifo: Randi Elisabeth Hagen)  -
Brudefoto. Giver er Ida M. Knudtzon. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Dette er Anna Dorothea Heyerdahl f. 1874 Kristiansund. Hun var datteren til Niels Roth Heyerdahl og kone Anna Dorthea. Anna Dorothea ble gift i 1895 med Johan Andreas Hveding f. 18...

1 comment