• 55 av de 66 ansatte ved trelastbedriften Moelven Våler (Våler skurlag) på Braskereidfoss i Solør sommeren 2018.  Fotografiet er tatt i den hallen der materialene kvalitetssorteres og samles i «lommer» for pakking og klargjøring for levering til kunder.  Medarbeiderne er samlet i ei tettstående gruppe på golvet, og fotografen har tatt bildet fra en lift et par meter høyere oppe.  Moelven Våler kjøres med toskiftsordning.  At en såpass stor andel av de ansatte likevel var til stede samtidig, skyldtes et HMS-kurs.  Medarbeiderne er avbildet i sine arbeidsklær, men uten hjelmer, hørselvern og vernebriller, som skal være en del av utrustningen på mange posisjoner i produksjonsmiljøet.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

55 av de 66 ansatte ved trelastbedriften Moelven Våler (Våler skurlag) på Braskereidfoss i Solør sommeren 2018. Fotografiet er tatt i den hallen der materialene kvalitetssorteres ...