København, Danmark. Brua til høyre er Stormbroen, som går over Fredriksholms kanal. Trikken er på vei inn i den gata som mange år seinere fikk navnet Vindebrogade. Det buede bygget...

1 comment

• Dette bildet er fra København. Brua til høyre er Stormbroen og trikken er på vei inn i den gata som mange år seinere fikk navnet Vindebrogade. Elva er ingen elv, men Frederikholms kanal. Det buede bygget til høyre er en del Nationalmuseet (i Danmark). Helt til venstre en snipp av Thorvaldsens museum. Trikken er en såkalt hovedtypevogn levert 1901 - 1907 (265 vogner). De mørke skiltfargene tyder på at det er linje 6.