• Fire bilder ettter et biluhell ved jernbaneovergangen og Felleskjøpets lager på Lena, september 1952. Uvisst hva slags uhell, men en lastebil med tilhenger, lastet med mjølkespann er tydeligvis innblandet. Lastebilen med reg.nr. E-16423 er en Chevrolet årsmodell 1946 eller 1947.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fire bilder ettter et biluhell ved jernbaneovergangen og Felleskjøpets lager på Lena, september 1952. Uvisst hva slags uhell, men en lastebil med tilhenger, lastet med mjølkespann ...

• Lastebilen med registrering E-16423 er en Chevrolet 1946 eller 1947 modell.