• Dykkere fra Seaway Diving, samt andre personer samlet i hallen med trykkammer og dykkerutstyr ved NUI's dykkesenter utenfor Bergen.  Dykkerne fra Seaway er fra høyre: Bjørn Gjerde, ukjent, med ryggen til Melvin Kvamme, Trygve Gulliksen, Angus Kleppe og Per Sætran.  Senteret brukes i forbindelse med forsøks- og testdykking samt utvikling av arbeidsmetoder under vann.
    Photo: Fondevik, Vidar / Norsk Oljemuseum

Dykkere fra Seaway Diving, samt andre personer samlet i hallen med trykkammer og dykkerutstyr ved NUI's dykkesenter utenfor Bergen. Dykkerne fra Seaway er fra høyre: Bjørn Gjerde,...

1 comment

• Det står at dykkerne fra Seaway er fra venstre men det er fra høyre. Da blir navnene plassert riktig.