• Ford V8 1939 lastebil. Med gassgenerator, så bildet må ut fra det være tatt under eller rett etter krigen.(Info: Ivar Stav 2018), ca 1945.  Lasting av lastebil fra et fartøy ved kai, trolig på Meisingset i Tingvoll kommune. Lastebilen har skiltet "T-4607". En fotosamling fra slekten Røv på Meisingset i Tingvoll kommune. Eier av originalmaterialet er Jan Harry Røv. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Ford V8 1939 lastebil. Med gassgenerator, så bildet må ut fra det være tatt under eller rett etter krigen.(Info: Ivar Stav 2018), ca 1945. Lasting av lastebil fra et fartøy ved ka...

1 comment