• Portrett av gårdbruker, hotelleier og ordfører Christian Fredrik Møllerop f. 1815. Han var gift med Clausine Margrethe Sørensen fra Tromsø.
(info: Randi Elisabeth Hagen).  Arkivskapere er Jeanette Møllerop (f. 1885) og byfogd August Benjamin Bjørn (f. 1853). Det er Ellen Sirnæs som har i 2018 donert fotografiene. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Portrett av gårdbruker, hotelleier og ordfører Christian Fredrik Møllerop f. 1815. Han var gift med Clausine Margrethe Sørensen fra Tromsø. (info: Randi Elisabeth Hagen). Arkivsk...

1 comment