• Brit Aandahl baker flatbrød på Øvre Åndal kring 1900. Døtrene Lina (ved flatbrødkorga) og Anna hjelper til. På dørstokken står to mjølkoppar. Bildet er arrangert av fotografen. Dette arbeidet gjekk føre seg ned i kjellaren, men der vart det for mørkt til å kunne takast bilde. (se Romsdalsmuseets årbok 2000 side 135) (Original skal finnes i format C)Flatbrødbaking, Romsdal. Bildet er fra Øvre Åndal - gnr 118 i Rauma. Ho som bakar er Brit Aandal, og jentene er døtrene Lina og Anna (g.Kolfloth) Dette er opplyst av Anne Aandahl f.1901, og ho opplyste dette 29.10.81. Bildet er oppstilt - til fotograf K Knutsen Bergen. Ukjent sted i Romsdalen, skrev Sverre Berg på baksida av originalen.
    Photo: Knud Knudsen f.1832 d.1915, Bergen / Romsdalsmuseet

Brit Aandahl baker flatbrød på Øvre Åndal kring 1900. Døtrene Lina (ved flatbrødkorga) og Anna hjelper til. På dørstokken står to mjølkoppar. Bildet er arrangert av fotografen. Det...