• Fra temadagsopplegget «Barnas vinterdag» på Norsk skogmuseum vinteren 2018.  Bildet viser to gutter som prøvde å løfte en liten stokk med tømmersakser.  «Barnas vinterdag» er en modifisert versjon av temadagsopplegget «Fra stubben til tømmervelta», som er beregnet på barneskoletrinnet.  I 2018 shadde barnehagetilbudet «Barnas vinterdag» cirka 350 deltakere.  Om lag 460 skoleelever var med på «Fra stubben til tømmervelta», som gikk over fem dager.
    Photo: Løken, Bård / Anno Norsk skogmuseum

Fra temadagsopplegget «Barnas vinterdag» på Norsk skogmuseum vinteren 2018. Bildet viser to gutter som prøvde å løfte en liten stokk med tømmersakser. «Barnas vinterdag» er en mo...