• Vinterbilde fjell og skog. Trolig fra Røssvassholmen mot nordvest, der Kjerringtinden er lengst mot høyre av fjellene i bakgrunnen. Mye det samme motivet som inventarnr. DSS.1300 fra samlinga til Anno Norsk skogmuseum, der det er angitt at motivet er fra Røssvassholmen.
    Photo: Helgeland Museum (Opphavsrett)
    Photo: Helgeland Museum (Opphavsrett)

Vinterbilde fjell og skog. Trolig fra Røssvassholmen mot nordvest, der Kjerringtinden er lengst mot høyre av fjellene i bakgrunnen. Mye det samme motivet som inventarnr. DSS.1300 f...

1 comment

• Trolig fra Røssvassholmen mot nordvest, der Kjerringtinden er lengst mot høyre av fjellene i bakgrunnen. Mye det samme motivet som inventarnr. DSS.1300 fra samlinga til Anno Norsk skogmuseum, der det er angitt at motivet er fra Røssvassholmen.