• Speiderarranement trolig i festsalen på Oppland Småbuks og Hagebruksskole på Lena april 1951. Noen av personene er identifisert:
Fremst fom. nr. to fra høyre: John Bredli, Øystein Myhrvold, Atle Lieng. Nr. to fra høyre på rad to er Sigmund Haug, og rett bak ham Carsten Aschim. Ytterst på samme rad som Aschim er Anders Sukkestad, og litt lengre bak, også ytterst mot midtgangen, Kristian Tollersrud.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Speiderarranement trolig i festsalen på Oppland Småbuks og Hagebruksskole på Lena april 1951. Noen av personene er identifisert: Fremst fom. nr. to fra høyre: John Bredli, Øystein...